گل محمدی از قدیم در طب سنتی بسیار کاربردی بوده و مورد استفاده همیه مردم می باشد زیرا بسیار آرامش بخش بوده و استفاده از آن برای اعصاب مناسب می باشد. گل محمدی خواص بسیاری دارد و برای درمان و یا پخت غذا به صورت ادویه استفاده های زیادی می شود. در این مقاله خاصیت درمانی گل محمدی (Rosa damascena) این گیاه فوق العاده را به صورت کامل توضیح می دهیم.

خاصیت گل محمدی

 خواص گل محمدی برای بیماری ها

گل محمدی برای بسیاری از بیماری ها خاصیت دارد و شما میتوانید با م گرفتن از پزشک یا پزشک طب سنتی از این گیاه دارویی فوق العاده استفاده کنید و مشکل خو را بر طرف کنید.

  • خاصیت های گل محمدی برای درمان پوست و اعصاب  گل محمدی را به دو صورت مصرف میکنند . برخی از ان عرق میگیرند که به ان گلاب میگویند . برخی نیز ان را خشک میکنند و برای مصرف نگهداری میکنند . میتوانید ان را در ماست ریخته و میل کنید .
  • درمان یبوست  از خواص گل ممدی این است که گل محمدی یبوست را درمان میکند و مدفوع را نرم و شل میکند . همچنین آرامبخشی و تقویت اعصاب از دیگر خواص گل محمدی و گلاب است . همچنین برای درمان اسهال های مزمن از گل محمدی استفاده میکنند . رفع ترشحات نه از وظایف گل محمدی است .
  • رفع اخلاط خونين و خونریزی های عادی از خواص گل محمدی است گیاه گل محمدی یا گل سرخ روح را تقویت میکند و نشاط اور است . همچنین برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر از ان استفاده میکنند . از خواص گل محمدی ضد افسردگی بودن و آرامبخشی ان است . همچنین گل محمدی ضدعفونی کننده خوبی است .
 
دارو های گیاهی محمدی ,استفاده ,میکنند ,درمان ,خواص ,میکند ,محمدی برای ,برای درمان ,استفاده میکنند ,همچنین برای ,rosa damascena منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

متفاوت ترین سایت متن و عکس.سایت ژلوفن gelofen برند اول جملات شیرین barghta پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رئال مادرید لونه طراحی سایت پیک گنجینه جنوب خدمات لوله کشی تهران پایپر